مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-14اقتصادي

پروژه انتقال آب از چشمه های آبگرم دهلران شهریور به بهره برداری می رسد


پروژه انتقال آب چشمه های آبگرم دهلران به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان شهریور ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر جمعه در جریان بازدید از پروژه ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران گفت: ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران بعنوان یکی از مطالبات مهم مردم دهلران با پیشرفت فیزیکی 83 درصدی درحال اجراست و شهریور ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر شتاب بخشی و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه، افزود: ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران بعنوان یکی از مطالبات مهم مردم دهلران با اعتبار 32 میلیارد تومان و 83 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

استاندار ایلام ادامه داد: طبق زمانبندی تعیین شده و قول مساعد پیمانکار، این پروژه شهریور ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و مطالبه مردم دهلران پس از سالها محقق خواهد شد.

به گفته بهرام نیا طول شبکه انتقال آب چشمه های آبگرم دهلران 6 هزار و 300 متر است که تاکنون چهار هزار متر آن انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حضور در جمع کارکنان پتروشیمی و پیگیری خواسته های آنها و بازدید از سایت جدید اربعین از دیگر برنامه های بهرام نیا در دهلران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب از چشمه های آبگرم دهلران شهریور به بهره برداری می رسد

پروژه انتقال آب از چشمه های آبگرم دهلران شهریور به بهره برداری می رسد