مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-10سياسي

مهمترین اولویت های برنامه هفتم در حوزه انرژی از نگاه نایب رییس کمیسیون انرژی


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه سازی مصرف، سرمایه گذاری در حوزه انرژی و سرمایه گذاری در حوزه انرژی اتمی از اولویت هایی است که کمیسیون انرژی در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار داده است.

- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه سازی مصرف، سرمایه گذاری در حوزه انرژی و سرمایه گذاری در حوزه انرژی اتمی از اولویت هایی است که کمیسیون انرژی در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار داده است.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت هایی که در لایحه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه نمایندگان مجلس قرار بگیرد، بیان کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی کمیته ویژه ای برای رسیدگی به اولویت های برنامه هفتم توسعه در حوزه انرژی تشکیل داد که این کمیته جلسات متعددی را با اعضای کمیسیون و دستگاه های اجرایی برگزار کرد و اکنون بسته ای را آماده کرده ایم که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مصوب شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از اولویت هایی که کمیسیون انرژی در لایحه برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار داده است بحث بهینه سازی مصرف انرژی، سرمایه گذاری در حوزه انرژی، راه اندازی و تکمیل خطوط انتقال نفت و فرآورده ها و سرمایه گذاری در حوزه انرژی اتمی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اولویت های برنامه هفتم در حوزه انرژی از نگاه نایب رییس کمیسیون انرژی

مهمترین اولویت های برنامه هفتم در حوزه انرژی از نگاه نایب رییس کمیسیون انرژی