مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-02سياسي

اصلی ترین قرارگاه تروریسم سایبری علیه ایران در آستانه فروپاشی


سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به اقدامات آلبانی علیه منافقین و هشدار نخست وزیر این کشور به اقدامات تروریستی این گروهک منحط واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به اقدامات آلبانی علیه منافقین و هشدار نخست وزیر این کشور به اقدامات تروریستی این گروهک منحط واکنش نشان داد.

متن یادداشت سردار جلالی به شرح ذیل است: حال و هوای امروز منافقین در آلبانی، سرنوشت محتوم همه آن هایی است که به وطن خیانت می کنند.

آن هایی که یک روز در کنار صدام جنگیدند و کنار دست افسران حزب بعث اسرای ایرانی را شکنجه کردند! خیانت در هیچ نقطه از جهان خاکی پسندیده نیست و خائن در جهنم خودساخته تا ابد اسیر و ذلیل است.

روز هایی که منافقین در قرارگاه جنگ شناختی و تروریسم سایبری خود علیه ملت ایران توطئه می چیدند و هیزم آتش تفرقه و تجزیه طلبی در ایران را فراهم می آورند غافل از آینده تلخ خود بودند.

پیشتر و بار ها گفته بودیم منافقین در کمپ تیرانا یک الگوی تمام عیار جنگ و ترور سایبری و شناختی را در دستور کار داشتند که این روز ها صرفا بخشی از آن افشا شده است.

اکنون که بخشی از فعالیت های مجازی تروریستی منافقین تعلیق شده است مشخص شده که خیلی از حساب ها و صفحاتی که آتش بیار اغتشاشات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین قرارگاه تروریسم سایبری علیه ایران در آستانه فروپاشی

اصلی ترین قرارگاه تروریسم سایبری علیه ایران در آستانه فروپاشی