مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-22بين الملل

رییس موساد و 100 ژنرال صهیونیست به جمع معترضان علیه نتانیاهو پیوستند


رسانه های رژیم صهیونیستی از پیوستن حدود 100 ژنرال، رییس ستاد مشترک ارتش و رییس موساد به اعتراضات علیه طرح تغییرات قضایی نخست وزیر این رژیم خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حدود 100 نفر از مقامات نظامی از جمله رییس ستاد مشترک ارتش، روسای موساد و شاباک و ژنرال های رژیم صهیونیستی حمایت خود از اعتراضات علیه طرح تغییرات قضایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را اعلام کردند.

علی رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح تغییرات قضایی در کنست به روز دوشنبه، شهرک نشینان معترض همچنان به تجمع های اعتراضی خود در مناطقی از جمله تل آویو، حیفا و رعنانا ادامه می دهند.

رسانه های صهیونیست همچنین گزارش دادند که این ژنرال ها و اتحادیه خلبانان نیز از نتانیاهو خواسته اند تا طرح تغییرات قضایی را که گفته می شود به دنبال محدود کردن اختیارات دستگاه قضایی است، سریعا متوقف کند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، ده ها نفر از مسئولان امنیتی سابق رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده اند که در صورت تصویب تغییرات قضاییی، از عدم پیوستن به خدمت نظامی حمایت خواهند کرد.

تعدادی از تظاهرات کنندگان نیز در نزدیکی منزل یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کردند و شماری از افسران این رژیم نیز در نامه ای به نتانیاهو تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موساد و 100 ژنرال صهیونیست به جمع معترضان علیه نتانیاهو پیوستند

رییس موساد و 100 ژنرال صهیونیست به جمع معترضان علیه نتانیاهو پیوستند