مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-15فرهنگي

جشنواره روابط عمومی های آذربایجان شرقی تمدید شد


دبیر علمی جشنواره روابط عمومی های آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد علمی - فرهنگی تا دهم مرداد ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر علمی جشنواره روابط عمومی های آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد علمی - فرهنگی تا دهم مرداد ماه امسال خبر داد.

محمد عزیزی راد روز شنبه، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون 70 سازمان و شرکت در جشنواره روابط عمومی های استان با عنوان هنر هشتم شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در جشنواره تا به امروز حدود 450 اثر را در دبیرخانه الکترونیکی آن بارگذاری کرده اند، اظهار کرد: زمان برگزاری جشنواره هنر هشتم در آذربایجان شرقی اواخر مرداد ماه امسال خواهد بود.

وی بیان کرد: این جشنواره به همت شورای هماهنگی روابط عمومی ها و انجمن روابط عمومی استان برگزار می شود و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر درباره آن می توانند به آدرس www.

azarpr.

com/prfestival مراجعه کنند.

وی افزود: در جشنواره هنر هشتم ، آثار دریافتی روابط عمومی های بخش دولتی و بخش خصوصی در محورهای پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی، انتشارات، اینترنت و فضای مجازی، چند رسانه ای، ارتباطات رسانه ای و مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره روابط عمومی های آذربایجان شرقی تمدید شد

جشنواره روابط عمومی های آذربایجان شرقی تمدید شد