مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22اقتصادي

لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز در زنجان


مدیرکل راه‎وشهرسازی استان زنجان بر لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و گفت: متاسفانه تعداد زیادی از مشاوران املاک در زنجان فاقد پروانه کسب هستند و کد فعالیت ندارند مشاوران املاک دارای مجوز و فاقد مجوز بایدبه خوبی پالایش شوند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه‎وشهرسازی استان زنجان بر لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و گفت: متاسفانه تعداد زیادی از مشاوران املاک در زنجان فاقد پروانه کسب هستند و کد فعالیت ندارند مشاوران املاک دارای مجوز و فاقد مجوز بایدبه خوبی پالایش شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‎وشهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی در اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل اداره کل راه‎وشهرسازی زنجان، اظهار کرد: در بخش مسکن دستگاه هایی که به نوعی مسئول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات ماموریت ویژه ای دارد، تصریح کرد: طی هفته گذشته گشتی از بازار مسکن استان انجام گرفته و باید نقاط ضعف و قوت در این کارگروه بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز در زنجان

لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز در زنجان