مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-04اقتصادي

مخترعی گیلانی دستگاه زباله سوز ساخت


یک دستگاه زباله سوز که با همت متخصصان گیلان در حوزه پسماند ساخته و ثبت اختراع شده است توانایی روزانه سوزاندن حدود 300 کیلوگرم زباله بهداشتی را دارد که بسیار به مدیریت پسماند در این شهرستان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سعید شفیعی ثابت: یکی از مشکلات اساسی و بااهمیت گیلان مسئله زباله و پسماند است زیرا این امر به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی مردم رآ با مشکل مواجه کرده است.

  روزانه 30 الی 40 تن زباله فقط در شهرستان آستانه اشرفیه تولیدشده و تمامی این زباله ها به محل دپو زباله در روستای کشل آزادسرا برده شده و در آنجا ریخته می شود، این امر در حالی صورت می پذیرد که تفکیک زباله از مبدأ در این شهرستان از درصد بسیار کمی برخوردار بوده است.

  همواره مردم از بی تدبیری عده ای در خصوص عدم ساماندهی پسماند گله دارند ولی در یکی از مناطق شهرستان آستانه اشرفیه یک اتفاق خوب در حوزه مدییت پسماند در حال انجام است که استفاده صحیح از آن می تواند الگویی مناسب برای دیگر نقاط استان قرار گیرد و آن، اختراع دستگاه زباله سوز در مقیاس کوچک در روستای سالکده از توابع شهرستان آستانه اشرفیه است.

  این دستگاه زباله سوز که با همت متخصصان گیلان در حوزه پسماند ساخته و ثبت اختراع شده است توانایی روزانه سوزاندن حدود 300 کیلوگرم زباله بهداشتی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخترعی گیلانی دستگاه زباله سوز ساخت

مخترعی گیلانی دستگاه زباله سوز ساخت