مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-02سياسي

هزینه 7 هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه های راهداری در«اسلام آبادغرب»


چندین طرح در حوزه راهداری به ارزش 7 هزار میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در سفر رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اسلام آبادغرب و با حضور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه و مدیرکل راهداری استان، چندین طرح در حوزه راه به ارزش 7 هزار میلیارد ریال مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

این طرح ها شامل بهره بردار  از پروژه آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی شامل محور راه اصلی از سرمیل تا شاهبداغ، گهواره و مله فردین به سمت کوزران، محور زاوله، محور قلخانی، محور سیاه خور به سیمانی، محور حسن آباد، محور شیان و چندین محور راه روستایی آنتنی در شهرستانهای  اسلام آبادغرب و دالاهو بود.

  همچنین کلنگ عملیات اجرایی پروژه های آسفالت محور بیوه نیچ، توتشامی، تنگ گول، فیروزآباد، محور برف آباد به سمت سیاه سیاه، محورهای روستایی منطقه دیزگران، مسیر ریجاب به زرده، مسیر خمارتاش به چهارده جفته و زیرگذر برف آباد به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 7 هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه های راهداری در«اسلام آبادغرب»

هزینه 7 هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه های راهداری در«اسلام آبادغرب»