مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-10فرهنگي

برای دریافت مجوز کت چرمی 6 ماه به مشکل خوردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از وابط عمومی فیلم کت چرمی، جلسه نقد و بررسی فیلم کت چرمی شامگاه یکشنبه 18 تیرماه با حضور کوروش جاهد منتقد سینما، - روز گذشته جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی کت چرمی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از وابط عمومی فیلم کت چرمی، جلسه نقد و بررسی فیلم کت چرمی شامگاه یکشنبه 18 تیرماه با حضور کوروش جاهد منتقد سینما، زهرا اردکانی فر کارشناس و پژوهشگر مسایل زنان، حسین میرزامحمدی کارگردان، سارا حاتمی بازیگر و مسعود هاشمی نژاد نویسنده در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

کوروش جاهد در ابتدا با اشاره به قواعد ژانر در سینما عنوان کرد: در تاریخ سینما شاهد این ژانر بوده ایم که ماموری خارج از وظایف سازمانی و اداری خود به مساله ای ورود می کند.

در این فیلم هم این فرمول وجود دارد و به بهانه این سوژه مساله مبتلا به جامعه را می بینیم.

وی اضافه کرد: روند حل مساله در این فیلم ها فراتر از وظیفه، دغدغه شخصی و انسانی می شود، در این فیلم هم همینطور شد و مامور بیشتر جنبه انسانی و شخصی برای کمک به دختر دارد.

میرزامحمدی کارگردان کت چرمی در ادامه درباره زمان شروع قصه و فیلمنامه کت چرمی تصریح کرد: از سال 99 نگارش فیلمنامه شروع شد، قابل توجه کسانیکه کت چرمی را با مرد بازنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت مجوز کت چرمی 6 ماه به مشکل خوردیم

برای دریافت مجوز کت چرمی 6 ماه به مشکل خوردیم