مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-26سياسي

اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر در استان کرمانشاه


رییس ستاد بزرگداشت غدیر در استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های دهه امامت و اعیاد غدیر و قربان از سه شنبه 6 تیر آغاز می شود، گفت: افتتاحیه برنامه های این دهه در کشور از کرمانشاه آغاز و بزرگترین پرچم غدیر به ابعاد 400 متر ساعت 17 در پارک شیرین کرمانشاه به اهتزاز در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام ابوذر کرمی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه دومین برنامه این دهه در روز چهارشنبه ساعت 16 در مزار شهدا با قرائت دعای عرفه دنبال می شود، اظهار کرد: روز جمعه ساعت 18 در چهار راه نوبهار جشن بزرگ بهترین روز خدا و روز شنبه هم ساعت 18 در سراب قنبر رویداد نقاشی به رنگ غدیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهار رویداد کشوری هم برای این دهه اجرا می شود، اظهار داشت: کنگره شعر کُردی، دهمین دوره غدیرپژوهی، خطبه بدون نقطه و مسابقه گرافیکی با نام پدران آسمانی در این دهه برگزار و این در حالی است که در این دهه هر شب در یک نقطه از شهر کرمانشاه جشن خیابانی اجرا می شود.

رییس ستاد بزرگداشت غدیر در استان کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه این دهه با نام نگین پادشاهی در شب عید غدیر در بلوار طاقبستان و اهدا یک هزار و 110 نگین انگشتری به شرکت کنندگان خبر داد و گفت: در روز عید غدیر هم همایش باشکوه پیاده روی در بلوار طاق بستان و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر در استان کرمانشاه

اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر در استان کرمانشاه