مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-06اقتصادي

افتتاح فاز سوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی


استاندار همدان با اشاره به افتتاح فاز سوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی از سرمایه گذاری 50 میلیارد تومان در این پروژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز فاز سوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی با حضور استاندار همدان، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و تنی چند از مسئولان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان در این مراسم اظهار کرد: در مبحث تصفیه خانه نخستین اولویت ما موضوع محیط زیستی است که می توان به رفع آلاینده ها اشاره کرد.

 علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه انتشار بوی آلاینده ها باید کنترل می شد و استحصال آب مناسب در صنعت و کشاورزی هم مهم بود گفت: خوشبختانه بهره برداری از پروژه امروز می تواند این اهداف را محقق کند.

 وی از سرمایه گذاری بالغ بر 50 میلیارد تومان در فاز سوم تصفیه خانه خبر داد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه با افتتاح این پروژه از 500 متر مکعب به 2000 متر مکعب رسیده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: امروز کار بزرگی با افتتاح این پروژه انجام شد آن هم در شرایطی که شاید خیلی ها فکر نمی کردند این مهم اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز سوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی

افتتاح فاز سوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی