مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-14اجتماعي

بوستان شهدا در تمامی شهرستان ها ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در پاسداشت سه هزار و 400 شهید استان اردبیل، بوستان هایی با نام شهدا در تمامی شهرستان ها احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح پارک بزرگ شهدای بعثت در اردبیل اظهار کرد: توسعه اردبیل یکی از دغدغه های مدیریت شهری و تأمین فضای سبز سرآمد این دغدغه ها است.

وی با ابراز تأسف از سرانه اندک 2.

5 متری فضای سبز اردبیل تصریح کرد: قرار شده حداقل زمین مورد نظر برای احداث فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد تا بتوانیم نسبت به افزایش سرانه فضای سبز در اردبیل اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل یکی از برنامه های اساسی در نقشه راه مدیریت شهری را تدوین طرح تفصیلی شهر اردبیل اعلام کرد و گفت: این طرح تفصیلی تمام ابعاد توسعه و توازن شهری را دارا است که توسعه فضای سبز نیز در آن گنجانده شده است.

میرجعفریان افزود: در محلات 13 گانه شهر اردبیل طرح های عمران شهری با محوریت سه هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل اجرایی می شود و قرار شده در مراکز شهرستان ها نیز بوستان شهدا در گرامیداشت یاد و خاطره جان بر کفان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان شهدا در تمامی شهرستان ها ایجاد می شود

بوستان شهدا در تمامی شهرستان ها ایجاد می شود