مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-05اقتصادي

به دنبال برپایی نمایشگاه دایمی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی در اردبیل هستیم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل بدنبال برپایی یک نمایشگاه دایمی برای عرضه و نمایش محصولات تولید شده در مشاغل خانگی می باشیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل بدنبال برپایی یک نمایشگاه دایمی برای عرضه و نمایش محصولات تولید شده در مشاغل خانگی می باشیم.

بهروز رحیم زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به تولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برگزاری پیش اجلاسیه شهدای کارگری در روز 22 تیرماه در اردبیل افزود: مراسم با حضور و سخنرانی چهره های ملی همراه با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم گرامیداشت 3400 شهید در شهرستانهای مشکین شهر و پارس آباد و همچنین دیدار از خانواده های شهداء اشاره کرد و گفت: پویش های کارگری را برگزار کرده ایم و مسابقات ورزشی با رویکرد گرامیداشت کنگره 3400 شهید استان انجام داده ایم.

رحیم زاده در بخش دیگری از صحبتهای خود با تأکید بر اینکه زنجیره اتصال پروسه تولید و توزیع و مصرف محصولات مشاغل خانگی کامل نمی باشد، بیان کرد: در سال گذشته طبق صحبت هایی که با شهرداری اردبیل انجام دادیم به دنبال برپایی یک نمایشگاه دایمی برای عرضه و نمایش محصولات تولید شده در مشاغل خانگی بودیم اما ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال برپایی نمایشگاه دایمی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی در اردبیل هستیم

به دنبال برپایی نمایشگاه دایمی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی در اردبیل هستیم