مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-02اقتصادي

80 هزار نفر عضو کتابخا نه های همدان هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان از عضویت 80 هزار نفر در کتابخانه های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، عاطفه زارعی ظهر امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی اظهار کرد: در حال حاضر 80 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی همدان هستند که در مقایسه با سال های گذشته از روند افزایشی برخوردار است.

وی گفت: در دوران کرونا تعداد اعضا به 30 هزار نفر رسید اما خوشبختانه در شرایط کنونی این روند افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه آمارها از روند رو به رشد مطالعه در نسل کودک و نوجوان حکایت دارد گفت: روند افزایشی فرهنگ مطالعه  امید را در دل مردم زنده کرده است.

وی افزود: کتابخانه های عمومی مراکز اجتماعی دانش محور محلات هستند و به عنوان دانشگاه های مردم محسوب می شوند که کمک مادام العمر به اعتلای دانش و فرهنگ جامعه می کند.

  زارعی با بیان اینکه توانمندسازی مردم از جمله کارکردهای کتابخانه های عمومی است اضافه کرد: کتابخانه ها می توانند در کمک به توانمندسازی مردم در زمینه های مختلف از جمله کارآفرینی نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به رونمایی از 11 کتاب در نهاوند گفت: تاکنون در سطح استان سابقه نداشته که در یک روز 11 کتاب از نویسندگان بومی شهرستان رونمایی شود که این مساله حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار نفر عضو کتابخا نه های همدان هستند

80 هزار نفر عضو کتابخا نه های همدان هستند