مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-17سياسي

عملکرد ضعیف علت تودیع فرماندار رامیان


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بر اساس ارزشیابی انجام شده، چهار فرماندار لا وجود شخصیت فرهیخته، متدین و قابل احترامی که داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر در جلسه شورای مدیران ستادی حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت : در دولت مردمی ارائه خدمت موثر و کارآمدی دولت و دستگاه های دولتی بسیار مهم است، از این رو ارزشیابی مدیران ستادی و اجرایی در همه سطوح بر اساس شاخص های تعیین شده به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود : در گلستان نیز از معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری تا فرمانداران و همه مدیران اجرایی بر اساس شاخص های متعدد از سوی وزارت کشور و همچنین دکتر زنگانه استاندار معزز، ارزیابی می شوند.

معاون استاندار بیان داشت : بر اساس این ارزشیابی چهار فرماندار علی رقم شخصیت حقوقی فرهیخته، متدین و قابل احترامی که داشتند، نتوانستند انتظارات و اهداف مدیریتی مد نظر دولت را تامین نمایند، فرماندار رامیان نیز چهارمین و آخرین فرمانداری بود که بر اساس این ارزشیابی تودیع شد.

مهاجر با تاکید بر ارتباط و هماهنگی مستمر با دستگاه های اجرایی گفت : عملکرد جزیره ای دستگاه ها مانع از تحقق کامل و صحیح برنامه ها و به ثمر رسیدن اقدامات می شود لذا ارتباط تنگاتنگ و مستمر در سایه رفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف علت تودیع فرماندار رامیان

عملکرد ضعیف علت تودیع فرماندار رامیان