مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-24اقتصادي

ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری زنجان توسط مردم


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان گفت: سامانه نظرسنجی کارکنان بمنظور سنجش میزان رضایت مندی از نحوه ارائه خدمات در شهرداری زنجان راه اندازی شد.

- قهرمان مطلبی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: به همت و تلاش راهبردی مدیری تحول و نوسازی شهرداری، طرح نظرسنجی کارکنان در قالب سامانه و به منظور شفافیت در عملکرد برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان متقاضی اجرایی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان افزود: پیشبرد اهداف و بهبود خدمات رسانی در مجموعه مدیریت شهری نیاز به تجزیه و تحلیل موردی از رفتار کارکنان با مراجعین دارد تا بدین ترتیب علاوه بر استاندارد سازی جنبه های تشویقی شغل مورد تصدی افراد، تسریع در روند انجام امورات و رضایت مندی ارباب رجوع را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به نصب تابلوهای حاوی QRکد و شناسه نظرسنجی مدیران و کارکنان هر حوزه در سر درب محل فعالیت آنها افزود: در روش نخست شهروندان می توانند ضمن فعال کردن اینترنت تلفن همراه خود با اجرای نرم افزار دوربین یا بارکد خوان مقابل QRکد وارد سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده و پس از ثبت شماره همراه با دریافت کد امنیتی به سولات مطرح شده برای نظرسنجی کارمند ارائه کننده خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری زنجان توسط مردم

ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری زنجان توسط مردم