مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-27بين الملل

اعلام آمادگی دوحه برای افزایش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری


امیر قطر در گفتگو با رییس جمهور کشورمان آمادگی کشورش را برای افزایش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز سه شنبه در پاسخ به تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر ضمن تبریک متقابل عید سعید قربان به وی و مردم کشورش، گفت: ایران و قطر با توجه به دیدگاه های نزدیک، ظرفیت های خوبی برای گسترش همکاری های دوجانبه ای، منطقه ای و بین المللی با یکدیگر دارند.

رییس جمهور با تشکر از اهتمام امیر و نخست وزیر قطر در زمینه پیشبرد برنامه ها و توافقات مشترک با جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره بر ارتقای سطح روابط و گسترش همکاری ها با قطر تاکید داشته است و توسعه تعاملات دوجانبه را موجب تقویت هر چه بیشتر همکاری های منطقه ای و بین المللی فیمابین می داند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در این مکالمه تلفنی با ابراز صمیمانه ترین تبریکات خود به رییس جمهور و مردم کشورمان به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ اضحی، آمادگی کشورش را برای افزایش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به گفتگوها و رایزنی های خوبی که در مسیر توسعه روابط انجام شده است، آماده برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی در آینده نزدیک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دوحه برای افزایش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری

اعلام آمادگی دوحه برای افزایش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری