مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-01سياسي

پروژه خط انتقال آب قشلاق سنندج به دانشگاه کردستان اجرایی می شود


پروژه خط انتقال آب قشلاق تا بلوار حمدی بهاران با هدف توسعه فضای سبز شهری در منطقه ویژه بهاران و دانشگاه کردستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی شهردار سنندج در نشست با رییس دانشگاه کردستان که با محوریت اجرای عملیات خط انتقال آبرسانی به فضای سبز دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم ایجاد تعامل و همکاری در زمینه های مختلف بین دانشگاه و شهرداری ها نقش مهمی در حل مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و قابل عملیاتی شدن در مدیریت شهری دارد.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی در راستای اجرای برنامه های مختلف به عنوان یک اصل مهم در مدیریت شهری شهری دنبال شده و در این راستا همواره تعامل بسیار خوبی با صاحب نظران علمی استان داشته ایم.

شهردار سنندج اذعان کرد: برنامه محوری در شهرداری سنندج مورد توجه بوده و برنامه ریزی ها بر همین ملاک عملیاتی می شود.

وی اضافه کرد: اقدامات مختلفی در سال گذشته در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات در تمام سطح شهر انجام شده و این روند امسال با سرعت بیشتر ادامه یافته است.

رشیدی به جایگاه دانشگاه کردستان به عنوان دانشگاه مادر در استان گریزی زد و افزود: خدمات رسانی در بخش های مختلف شهری به صورت اولویت بندی شده و با توجه به نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خط انتقال آب قشلاق سنندج به دانشگاه کردستان اجرایی می شود

پروژه خط انتقال آب قشلاق سنندج به دانشگاه کردستان اجرایی می شود