مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-02اقتصادي

رونمایی از اولین دوچرخه برقی جهان مجهز به ChatGPT


اورتوپیا(Urtopia) نام شرکتی است که اولین دوچرخه الکتریکی جهان را که به ربات هوش مصنوعی ChatGPT مجهز شده معرفی کرده است تا راکب خود را به صورت خودکار به نزدیک ترین کافه برساند یا به او اطلاع دهد که امروز باران خواهد آمد یا نه و به طور کلی می توان هر چیزی را از آن پرسید.

- اورتوپیا(Urtopia) نام شرکتی است که اولین دوچرخه الکتریکی جهان را که به ربات هوش مصنوعی ChatGPT مجهز شده معرفی کرده است تا راکب خود را به صورت خودکار به نزدیک ترین کافه برساند یا به او اطلاع دهد که امروز باران خواهد آمد یا نه و به طور کلی می توان هر چیزی را از آن پرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک شرکت پیشرو در صنعت دوچرخه سواری به نام اورتوپیا(Urtopia) راه حلی برای دوچرخه سواری های طولانی مدت پیدا کرده است.

اورتوپیا در رویداد EUROBIKE 2023 با معرفی اولین دوچرخه الکتریکی جهان که با ChatGPT یکپارچه شده است، نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.

ChatGPT یک ربات گفتگوگر هوش مصنوعی است که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته و در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده و موجی از اشتیاق و توجه را به سمت هوش مصنوعی مولد به راه انداخته است.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که دوچرخه الکتریکی هوشمند آن، همراهی استثنایی برای دوچرخه سواران خواهد بود که با کمک ChatGPT و ویژگی های تشخیص صدای اورتوپیا، کمک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین دوچرخه برقی جهان مجهز به ChatGPT

رونمایی از اولین دوچرخه برقی جهان مجهز به ChatGPT