مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:112023-06-25ورزشي

حریف دست و پا بسته ای برای گلساپوش نخواهیم بود


سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان گفت: فوتبال ساحلی هرمزگان نیاز مبرم به تغییر نسل دارد که این موضوع در حال انجام و شکل گرفتن است.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان گفت: فوتبال ساحلی هرمزگان نیاز مبرم به تغییر نسل دارد که این موضوع در حال انجام و شکل گرفتن است.

مجتبی ذاکری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دیدار تیم فولاد هرمزگان برابر مقاوت گلساپوش یزد در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، افزود: با توجه به دو برد ابتدایی فولاد هرمزگان، توقعات بالا رفت اما در سه هفته بعدی سه شکست را متحمل شدیم که به هیچ وجه نتایج دلخواه کادرفنی نبود.

وی با بیان اینکه با وجود سه شکست در هفته های گذشته محکوم به پیروزی و کسب نتیجه مناسب برابر تیم مقاومت گلساپوش یزد هستیم، اظهار کرد: باید در ادامه مسابقات خیلی بهتر، پرتلاش تر و باهوش تر گام به میدان بگذاریم و نتایج دلخواه و مورد انتظار باشگاه فولاد هرمزگان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه تیم گلساپوش یزد یکی از قطب های اصلی فوتبال ساحلی کشورمان است که تمامی افتخارات لازم را کسب کرده است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد، تصریح کرد: گلساپوش یزد از بازیکنان بزرگی بهره می برد که همگی از بزرگان و ملی پوشان کشورمان هستند پس کار آسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریف دست و پا بسته ای برای گلساپوش نخواهیم بود

حریف دست و پا بسته ای برای گلساپوش نخواهیم بود