مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12اقتصادي

استیون اسپیلبرگ 20 درصد از کارکنانش را اخراج کرد


کمپانی «آمبلین پارتنرز» متعلق به استیون اسپیلبرگ با 20 درصد از کارکنان خود پس از انعقاد قرارداد چندساله با کمپانی یونیورسال، قطع همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی آمبلین پارتنرز متعلق به استیون اسپیلبرگ با 20 درصد از کارکنان خود پس از انعقاد قرارداد چندساله با کمپانی یونیورسال، قطع همکاری کرد.

 کمپانی آمبلین پارتنرز (Amblin Partners)  که حدود 100 نفر پرسنل دارد، پس از انعقاد یک قرارداد چندساله با کمپانی بزرگ یونیورسال و در پی ایجاد تغییرات ساختاری، 20 درصد از کارکنان خود از بخش های بازاریابی، بین الملل و پس از تولید را اخراج کرد.

  طبق قرارداد جدید، استودیو یونیورسال در فیلم های این شرکت سرمایه گذاری مشترک خواهد کرد.

کمپانی آمبلین پیش تر برای فیلم های خود سرمایه گذار پیدا می کرد و سپس به یونیورسال این فرصت را می داد که آن فیلم ها را در ازای پرداخت هزینه توزیع کند.

اسپیلبرگ آخرین بار فیلم نامزد اسکار فبلمن ها را کارگردانی کرد که یونیورسال آن را توزیع کرد و هنوز پروژه جدید این سینماگر هالیوودی اعلام نشده است.

  کمپانی آمبلین پارتنرز ساخت اقتباسی از رمان همنت نوشته مگی اوفارل به کارگردانی کلویی ژائو را در دست ساخت دارد و قراردادی را برای ساخت فیلم بر اساس رمان قاتلان گمنام نوشته راب هارت منعقد کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیون اسپیلبرگ 20 درصد از کارکنانش را اخراج کرد

استیون اسپیلبرگ 20 درصد از کارکنانش را اخراج کرد