مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-04دانش

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران و سازمان سمت منعقد شد


تفاهم نامه گسترش همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه تهران و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) منعقد شد.

- تفاهم نامه گسترش همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه تهران و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) در راستای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی و به منظور طراحی و اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک در زمینه تولید کتاب های مبنایی؛ تألیف، ترجمه و تدوین کتاب های درسی رشته های مورد نیاز و مرتبط؛ تألیف و ترجمه کتاب های مبنایی در حوزه علوم اسلامی و انسانی؛ ترجمه کتاب های مورد نیاز علوم انسانی به زبان های خارجی و چاپ، نشر و توزیع آثار مشترک و همکاری مشترک در زمینه نشر الکترونیک منعقد شد.

حمایت از پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی با توجه به اهداف سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) و نقد و بررسی تحلیلی کتاب های درسی رشته های مورد نیاز و همکاری در طرح های حوزه جامعه و صنعت از دیگر محورهای این تفاهم نامه است که روز سه شنبه 13 تیر ماه 1402 به امضای دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و حجت الاسلام والمسلمین دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران و سازمان سمت منعقد شد

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران و سازمان سمت منعقد شد