مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-04سياسي

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه ای حملات کم سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به کرانه باختری، شهادت و مجروحیت عده ای از ساکنان اردوگاه جنین و اقدام برای تخریب زیرساخت های شهری را محکوم کرد.

- مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه ای حملات کم سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به کرانه باختری، شهادت و مجروحیت عده ای از ساکنان اردوگاه جنین و اقدام برای تخریب زیرساخت های شهری را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حملات پرحجم و کم سابقه اخیر رژیم منحوس صهیونیستی به کرانه باختری و اردوگاه جنین و شهادت و مجروحیت عده ای از ساکنان آن منطقه و اقدام برای تخریب زیرساخت های شهری نشان از بقای روح توحش و ضد انسانی کودک کشان اسراییلی و تلاش بی ثمر برای توسعه و بقای حکومت ضد بشری آن دارد.

این رژیم خودخوانده و مورد حمایت استکبار جهانی با محاسبات غلط اتاق های جنگ خود و اطاعت از دستورات شیاطین غرب نشین با تجاوز گاه و بیگاه به مناطق گوناگون فلسطین اشغالی و کشتار مسلمان ساکن در این منطقه نه تنها هیچ کدام از اهدافش محقق نمی شود، بلکه روز به روز بیشتر در باتلاق خود ساخته تجاوزگری و ظلم فرو رفته و حرکت خود را به سوی اضمحلال و نیستی سرعت می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد