مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-03فرهنگي

وعده وزیر ارشاد درباره ساخت حریم تئاتر شهر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این وزارتخانه با حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، نکاتی را درباره این جشنواره، بودجه تئاتر و حریم مجموعه تئاتر شهر بیان کردند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این وزارتخانه با حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، نکاتی را درباره این جشنواره، بودجه تئاتر و حریم مجموعه تئاتر شهر بیان کردند.

وزیر ارشاد گفت: به زودی مراحل ساخت حریم مجموعه تئاتر شهر اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد با همراهی محمود سالاری، معاون هنری این وزارتخانه شامگاه یکشنبه، یازدهم تیرماه با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش آقا محمد که از بوشهر در این دوره از جشنواره شرکت دارد، نشستند.

قرار بود اجرای دوم این نمایش ساعت 20 روی صحنه برود اما به دلیل حضور وزیر ارشاد در برنامه ای دیگر در بنیاد ملی بازی های رایانه ای، او دیرتر از زمان مقرر به مجموعه تئاتر شهر رسید و این اثر نمایشی با حدود 40 دقیقه تاخیر روی صحنه رفت.

در حاشیه این دیدار، وزیر ارشاد با اشاره به تامین بودجه لازم و آغاز ساخت و ساماندهی حریم تئاتر شهر، تاکید کرد که برای حمایت از برنامه های تئاتری هیچ محدودیتی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر ارشاد درباره ساخت حریم تئاتر شهر

وعده وزیر ارشاد درباره ساخت حریم تئاتر شهر