مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-15سياسي

ارائه خدمات کتابخانه ای در منطقه کم برخوردار منوچهری


وای فای رایگان، دانلود رایگان مقالات علمی از پایگاه های اطلاعاتی مگا پیپر و نورمگز، عضویت رایگان و برنامه های فرهنگی ویژه گروه های سنی مختلف در نخستین روز از رزمایش جهادی خدمت رسانی در کوی منوچهری ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در نخستین روز رزمایش جهادی خدمت رسانی در طرح 2020 محله، اداره کل کتابخانه های عمومی همدان خدمات فرهنگی و هنری کتاب محور خود را از جمله وای فای رایگان، دانلود رایگان مقالات علمی از پایگاه های اطلاعاتی مگا پیپر و نورمگز، عضویت رایگان و برنامه های فرهنگی ویژه گروه های سنی مختلف در کوی منوچهری همدان ارائه داد.

در این رزمایش ویژه برنامه شاد ویژه کودکان و نوجوانان با حضور مجری توانمند و محبوب کودکان، عمو حمید و گروهش برگزار و با استقبال بی نظیر اهالی کوی منوچهری مواجه شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این رزمایش گفت: یکی از اهداف اصلی اجرای این رزمایش معرفی کتابخانه ها به مردم به ویژه کودکان و نوجوانان است به همین منظور عضویت رایگان در کتابخانه ها نیز برای افراد در نظر کرفته شد.

عاطفه زارعی افزود: علاوه بر این نمایشگاه کتاب منتخبی از منابع موجود در کتابخانه ها در حوزه های مختلف نیز به نمایش در آمد تا آشنایی بیشتری با کتابخانه های عمومی حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات کتابخانه ای در منطقه کم برخوردار منوچهری

ارائه خدمات کتابخانه ای در منطقه کم برخوردار منوچهری