مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-07سياسي

نعمت اسلام و ولایت را در زبان و عمل شکرگزار باشیم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جامعه ما متنعم به نعمت اسلام و ولایت پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) است و باید این نعمت بزرگ را قدر دانسته و در زبان و عمل شکرگزار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی درخواست از خداوند متعال برای آمرزش، پذیرش شفاعت، توجه به آخرت و بهره مندی از فضل و رحمت الهی است.

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی عمل به فرمان خداوند متعال و تمسک به ذیل ولایت پیغمبر اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) است.

وی ضمن تبریک عید سعید غدیر و ایام مباهله عنوان کرد: امروز روز عید بزرگ اسلامی و عید غدیر است به گونه ای که از امام صادق(ع) سوال شد آیا غیر از روز جمعه، عید قربان و عید فطر آیا عید دیگری داریم که ایشان در پاسخ عنوان کردند: بله عیدی بزرگتر از آن ها همان روزی که پیامبر اکرم(ص) حضرت علی(ع) را به خلافت و جانشینی منصوب کرد .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این راه نورانی اسلام و ولایت اهل بیت(ع) عالم گیر و فراگیر خواهد شد ولو اینکه دشمنان، کفار و مشکران نخواهند اما خداوند نور خود را تمام خواهد کرد و نور اسلام و ولایت اهل بیت(ع) فراگیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت اسلام و ولایت را در زبان و عمل شکرگزار باشیم

نعمت اسلام و ولایت را در زبان و عمل شکرگزار باشیم