مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13اقتصادي

صادرات محصولات لرستان به 29 کشور دنیا


استاندار لرستان با بیان اینکه محصولات استان به 29 کشور دنیا صادر می شود، گفت: لرستان در صنعت دارو و تولید داروهای انسانی و دامی چشم انداز خوبی را ترسیم کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در آیین نکوداشت روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه دشمنان کشور همه توان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای خود را در جهت تضعیف همه بخش ها به ویژه اقتصادی در پیش گرفتند، اظهار کرد: امروز نقش فعالان اقتصادی در حوزه صنعت و معدن مانند هشت سال دفاع مقدس است و قطعا نه تنها در این شرایط ایستادگی خواهند کرد، بلکه موفقیت هایی هم کسب خواهند کرد.

وی بیان کرد: تردید نداریم که فعالیت ها و ظرفیت های حوزه صنعت و معدن همانند هشت سال دفاع مقدس روزی از مرزهای منطقه ای فراتر خواهد رفت و به عنوان الگو مورد استفاده قرار گرفت.

استاندار لرستان گفت: با وجود تحریم کشور حتی در بخش دارو و صنایع غذایی اما صاحبان صنایع اجازه کمبود را در بخش های مختلف ندادند.

زیویار با اشاره به اینکه محصولات استان به 29 کشور دنیا صادر می شود، اظهار کرد: جوانان استان در همه حوزه ها از جمله دانش فنی و مهندسی معکوس حرف های زیادی برای گفتن دارند و حتی پا به پای کشورهای پیشرفته دنیا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات لرستان به 29 کشور دنیا

صادرات محصولات لرستان به 29 کشور دنیا