مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-24ورزشي

دشمن به برآوردهای غلطش در اغتشارات 1401 اعتراف کرد


فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دشمن در اغتشاشات سال 1401 در همه راه ها با بن بست روبه رو شد و به برآوردهای غلط خود اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاغتشاشات سال 1401 یک جنگ ترکیبی از سوی سرویس های اطلاعاتی دشمن بود که از پیش توسط منافقین، سلطنت طلبان و کومله طراحی شده بود.

وی ادامه داد: بی ثبات سازی، تحریم حداکثری، جنگ روانی گسترده با شبکه های پرطرفدار دشمن که 24 ساعته سناریو سازی و دروغ پردازی برای تشدید خشم مردم به پا داشته بودند و انزوای بین المللی همراه با گروه های بین المللی که در اکثر کشورهای جهان تجمع بر علیه جمهوری اسلامی برگزار می کردند چهار بعد جنگ ترکیبی بودند.

سردار نجات افزود: دشمنان قصد داشتند بتوانند داخل تهران راهپیمایی 500 هزار نفره بر پا کنند، دانشگاه ها و مدارس تعطیل شوند، کامیون داران و کارخانجات اعتصاب کنند و بازارها به تعطیلی کشیده شوند.

ورزشکاران و هنرمندان را ابزاری کردند تا موضع گیری کنند؛ اما اتفاقات طور دیگری رقم خورد، چرا که مردم صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی گفت: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج خوش درخشیدند، طبق دستور هیچ پاسداری حق گرفتن اسلحه نداشت و بسیجیان و پاسداران در نهایت مظلومیت شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به برآوردهای غلطش در اغتشارات 1401 اعتراف کرد

دشمن به برآوردهای غلطش در اغتشارات 1401 اعتراف کرد