مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-09اقتصادي

طرح مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در بوشهر اجرا شد


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن طرح مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو در قالب گشت مشترک بازرسی در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر با تصمیمات قرارگاه مرکزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در اجرای طرح اقدام محور، طی هفته گذشته از 167 فقره واحد صنفی عرضه لوازم یدکی خودرو بازدید به عمل آمد که منجر به تشکیل تعداد 10 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 58 میلیون تومان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان تاکید کرد: برگزاری اجرای گشت مشترک طرح مبارزه با قاچاق کالاهای قاچاق و تقلبی با اولویت لوازم یدکی خودرو بدون کد رهگیری و شناسه مربوطه، در شهرستان بوشهر تعداد 246 قلم کالا نظیر تسمه دینام، تسمه کولر، لنت ترمز، فیلتر بنزین، روغن هیدرولیک، ضد یخ، تسمه هیدرولیک و غیره طی هفته گذشته جمع آوری و تحویل اموال تملیکی شد.

مدیر کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: اجرای این طرح باهدف جریان سازی شفافیت کالا در سامانه جامع تجارت و جلوگیری از توزیع کالای تقلبی و بی کیفیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در بوشهر اجرا شد

طرح مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در بوشهر اجرا شد