مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-02دانش

حجت الاسلام بهجت پور: 14 سرآمد کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره معرفی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین اجلاس کرسی ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و اجلاس ملی سرآمدان آموزشی با حضور وزیر علوم، - دبیر حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره گفت: 68 طرح تخصصی در کمیته های شش گانه بررسی کردیم که از بین این 68 طرح، مواردی به هیئت داوری ارجاع داده شد، 14 نظریه مورد تایید قرار گفت که امروز از آنان تجلیل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین اجلاس کرسی ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و اجلاس ملی سرآمدان آموزشی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی  و جمعی از مدیران آموزشی وزارت علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور دبیر حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره پس از خواندن پیام رییس جمهور گفت: ما برای برگزاری اجلاس راه طولانی را طی کردیم.

قرار بود در زمستان سال 1401 با کمک دانشگاه دفاع ملی این اجلاس برگزار شود و بنا بود رییس جمهور هم حضور داشته باشند که به علت سفر ایشان به چین این اجلاس لغو شد.

بهجت پور افزود: معاونت آموزش وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیشنهاد دادند که اولین اجلاس سرآمدان آموزشی در کنار پنجمین  اجلاس کرسی نظریه پردازی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام بهجت پور: 14 سرآمد کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره معرفی می شوند

حجت الاسلام بهجت پور: 14 سرآمد کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره معرفی می شوند