مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-19دانش

تغییر هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت


نوزدهمین جلسه هیأت امنا مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به منظور معرفی و اعطای احکام اعضای هیأت امنای جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

  - نوزدهمین جلسه هیأت امنا مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به منظور معرفی و اعطای احکام اعضای هیأت امنای جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی معاونت هنری گزارش داد که این جلسه دیروز 27 تیر ماه به ریاست محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری به عنوان رییس هیأت امنا و با حضور داریوش ارجمند رییس هیأت مدیره، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و و عضو هیات مدیره و سیدعباس عظیمی مدیر عامل هیأت مدیره برگزار شد.

محمدرضا خوشخو به نمایندگی از سازمان صداوسیما، سید امیر جاوید به نمایندگی از سازمان تبلیغات اسلامی، عبدالحمید نقره کار به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد چکشیان به نمایندگی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا اسماعیلی به نمایندگی از فرهنگستان هنر، محمود فرهنگ به نمایندگی از معاونت هنری، محسن علی اکبری به نمایندگی از سازمان امور سینمایی و مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی به عنوان دبیر هیأت امنا به عنوان اعضای جدید هیأت امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی شدند و احکام آنان توسط داریوش ارجمند، رییس هیأت مدیره اعطا شد، احکامی که وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت

تغییر هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت