مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-21سياسي

قیام امام حسین(ع) سندی زنده بر اسلام سیاسی و اجتماعی است


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ظرفیت سیاسی محرم و قیام عاشورا، گفت: مبارزات خونین ائمه اطهار(ع) و قیام امام حسین(ع) سندی زنده بر اسلام سیاسی و اجتماعی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ظرفیت سیاسی محرم و قیام عاشورا، گفت: مبارزات خونین ائمه اطهار(ع) و قیام امام حسین(ع) سندی زنده بر اسلام سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام محمد مختاری، امروز جمعه 30 تیر در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: یکی از دلایل منطقی ما بر حقانیت و درستی اسلام این است که ائمه اطهار(ع) به دین، توحید، قرآن و پیامبر اسلام معتقد بودند و تا آنجایی که امام حسین(ع) جان خود و عزیزانش را خالصانه در راه اسلام فدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طرفداری ما از اسلام از سر تحمیل، ترس و اجبار نیست بلکه دلایل عقلی و فطری بر حقانیت اسلام داریم، افزود: مکتبی که حضرت علی(ع) و حسین(ع) تربیت می کند مکتبی فاخر، غنی و مبتنی بر عقل و انسانیت است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه جانیان تاریخ و ظالمان و مستکبران از مکتب های مادی و مبتنی بر شیطان پرستی و نفسانیات برخواستند، تصریح کرد: مکتب اسلام ریشه دار و غنی است و تنها مربوط به اعراب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام امام حسین(ع) سندی زنده بر اسلام سیاسی و اجتماعی است

قیام امام حسین(ع) سندی زنده بر اسلام سیاسی و اجتماعی است