مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-02حوادث

روایتی از زندگی معتادان متجاهر در کمپ ماده 16 خوزستان


ساختمان های مخروبه، پارک ها، زیر پل ها و هر کوچه پس کوچه ای، پاتوقی شده برای مواد کشیدن معتادان؛ معتادانی که بی خانمان اند و به آن ها می گویند متجاهر .

- ایسنا/خوزستان ساختمان های مخروبه، پارک ها، زیر پل ها و هر کوچه پس کوچه ای، پاتوقی شده برای مواد کشیدن معتادان؛ معتادانی که بی خانمان اند و به آن ها می گویند "متجاهر".

معتاد متجاهر، مصرف کننده مواد مخدری است که بی پرده و جلوی چشم مردم، مواد می کشد، نای حرکت ندارد و گوشه ای از خیابان زندگی می کند.

بر اساس قانون مبارزه با مواد مخدر این دسته از معتادان باید به شکل اجباری برای ترک اعتیاد به مراکز درمان، بازتوانی و کاهش آسیب اعتیاد برده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق ماده 16 قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، معتاد متجاهر با دستور مقام قضایی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان و کاهش آسیب نگهداری می شود.

بنا به گفته مدیر اجرایی مرکز ماده 16 سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برآورد می شود حدود 2 هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود داشته باشد که با راه اندازی مرکز درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر ماده 16 در پادگان شهید فرجوانی، کار سامان دهی آغاز شده است.

مرکز درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر ماده 16 در جاده اهواز – حمیدیه قرار دارد که برای رسیدن به آن، باید حدود 15 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از زندگی معتادان متجاهر در کمپ ماده 16 خوزستان

روایتی از زندگی معتادان متجاهر در کمپ ماده 16 خوزستان