مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-01سياسي

دستگاه دیپلماسی از مجاری دیپلماتیک با بی احترامی به مقدسات برخورد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع استان اصفهان در بیانیه ای در واکنش به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد اعلام کرد کدام فطرت حقیقت جو می پذیرد و می پسندد که به اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان اهانت کند؟ در این بیانیه آمده است: - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن بی حرمتی به قرآن کریم، از دستگاه دیپلماسی خواست از مجاری دیپلماتیک با چنین اقداماتی برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع استان اصفهان در بیانیه ای در واکنش به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد اعلام کرد کدام فطرت حقیقت جو می پذیرد و می پسندد که به اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان اهانت کند؟ در این بیانیه آمده است: توهین به مقدسات دینی در تمام ادیان الهی و ابراهیمی امری مذموم و غیر قابل تحمل است.

ارزش های دینی که برخاسته ازفطرت الهی ونجات بخش بشریت است همیشه باید مصون از تعرض و اهانت باشد.

نقطه عطف این ماجرا آنجاست که ادیان الهی و ابراهیمی که تحریف نشده اند همواره در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند و احترام به یکدیگر را رعایت کرده اند.

درآموزه های لاییسم و سکولاریسم هم رعایت اخلاق علی الظاهر توصیه می شود، اما سوال این است که چرا امروزه برخی کشور های غربی و اروپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه دیپلماسی از مجاری دیپلماتیک با بی احترامی به مقدسات برخورد کند

دستگاه دیپلماسی از مجاری دیپلماتیک با بی احترامی به مقدسات برخورد کند