مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-16اقتصادي

137 هزار و 800 واحد مسکونی در بافت فرسوده ساخته می شود


137 هزار و 800 واحد در محدوده بافت های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم 200 هزار واحد در این بافت ها برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آیینی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از کوی فلسطین زنجان در گفتگو با خبرنگاران از وجود 1353 محله حاشیه ای در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 10 درصد از محلات از نوع مناطق کوی فلسطین زنجان است و باید نسبت به جابه جایی آن اقدام کرد.

آیینی با بیان اینکه در سایر محلات برنامه ساماندهی داریم و مهم ترین برنامه ساماندهی نیز بحث سنددار کردن واحدهای مسکونی این محلات است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 70 درصد منازل مسکونی واقع در این محلات فاقد اسناد رسمی بوده و به همین خاطر واحدهایی که نیاز به جابه جایی ندارد، بحث سنددار کردن واحدهای مسکونی مطرح است، به همین خاطر از مالکان این واحدها دعوت می کنیم از ظرفیت قانون تعیین تکلیف اراضی استفاده کرده و اسناد غیررسمی خود را به اسناد رسمی تبدیل کنند.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، گام بعدی در این محلات را تأمین خدمات عنوان کرد و افزود: متأسفانه در این مناطق صرفاً به امر ساخت مسکن پرداخته و کمتر به خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی، انتظامی و ورزشی رسیدگی شده است، به همین خاطر ستادهای بازآفرینی شهرستان ها موظف اند این نیازها را احصا کرده و در قالب ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 هزار و 800 واحد مسکونی در بافت فرسوده ساخته می شود

137 هزار و 800 واحد مسکونی در بافت فرسوده ساخته می شود