مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-16ورزشي

47 نفر در جشنواره ورزشی روستایی قرچک تجلیل شدند


در اولین اختتامیه جشنواره مسابقات ورزشی روستایی تابستانه بخش مرکزی شهرستان قرچک از 47 نفر از افراد برتر مسابقات تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ورزشی روستایی در بخش مرکزی اظهار کرد: اولین جشنواره ورزشی و بازی های بومی محلی تابستانه  روستایی با هدف ایجاد شور و نشاط و استعدادیابی در جامعه روستایی  انجام شد.

 وی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با هیئت روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان قرچک در ایام تابستان این جشنواره ها به طور متناوب در مناسبت های مختلف در تعدادی از روستاها برگزار شد.

قیصر پناه بیان کرد: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت روستایی در بخش مرکزی در 5 روستای قشلاق اول، قشلاق دوم، داوود آباد، محمدآباد و ولی آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 841 شرکت کننده آغاز و در پایان به 47 نفر برتر این مسابقات جوایز نفیس اهدا شد، این مسابقات در دو قسمت پسران و دختران در رده سنی آزاد برگزار شد.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: مسابقات پسران در 6 رشته ورزشی فوتبال دستی دو نفره، دارت، هفت سنگ مهارتی، طناب زنی، طناب کشی و دال پلان برگزار شد و مسابقات دختران در 7 رشته دژبال، فوتبال دستی، دارت، هفت سنگ مهارتی،  طناب زنی، طنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 نفر در جشنواره ورزشی روستایی قرچک تجلیل شدند

47 نفر در جشنواره ورزشی روستایی قرچک تجلیل شدند