مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-01سياسي

کارگاه های اطفای حریق برای دهیاری های استان سمنان برگزار شد


رییس اداره آموزش اداره کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه حفظ منابع طبیعی با مشارکت مردم امکان پذیر است، گفت: کارگاه های آموزشی برای دهیاری های استان برگزار شد.

- علیرضا رهایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی با دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهرستان شاهرود به اجرا درآمده است، ابراز داشت: این طرح با هدف همکاری و هم افزایی در اطفای حریق و رعایت قوانین و مقررات منابع طبیعی و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به حریق های سطح جنگل ها و مراتع و بحث لزوم حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی می طلبد تا کارگاه های آموزشی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ حفظ منابع طبیعی بین گروه های مختلف برگزار شود.

رییس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه دهیاران و شوراهای روستاها به عنوان یکی از گروه های هدف می تواند در این حوزه بسیار کمک کننده باشند، ابراز داشت: حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع جلوگیری تخریب و تصرف ها، پیشگیری و کمک به اطفا حریق در مقوله آموزش مورد تاکید است.

رهایی ضمن بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی با این وسعت زیاد بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، تصریح کرد: برای نهال کاری و کاشت درخت نیز نیازمند مشارکت مردم هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های اطفای حریق برای دهیاری های استان سمنان برگزار شد

کارگاه های اطفای حریق برای دهیاری های استان سمنان برگزار شد