مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-16بين الملل

شکست امنیتی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان


پس از آنکه جوانان لبنانی، هفته گذشته، موفق شدند چند دوربین پایشی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزها از کار بیندازند، رسانه های صهیونیستی، امروز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیسی یدیعوت آحارانوت ، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از برچیده شدن دوربین هایش در مرزها توسط جوانان لبنانی به مدت چند ساعت از این مسئله بی خبر بوده است.

گروهی از جوانان لبنانی، اواخر هفته گذشته، موفق شده بودند دوربین های پایشی ای را که ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی و لبنان نصب کرده بود، برچینند و آن ها را با خود به خاک لبنان ببرند.

وبگاه قدس بعدازظهر امروز به نقل از یدیعوت آحارانوت گزارش داد به رغم آنکه ارتش رژیم صهیونیستی در دیوار مرزی چند ابزار امنیتی نصب کرده بود، اما بعد از گذشت 5 ساعت گزارش از جا کنده شدن دوربین ها را دریافت کرده است.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی پس از آنکه از این مسئله مطلع شده مساحت گسترده ای را از بیم نفوذ رزمندگان حزب الله بست.

این روزنامه صهیونیستی همچنین اشاره کرد که برخی از رؤسای برخی از شهرک های مجاور مرز لبنان از این مسئله خشمگین شدند و ارتش را به شکست در رصد تحرکات نیروهای حزب الله متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست امنیتی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

شکست امنیتی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان