مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-22اقتصادي

ایجاد کریدور صادرات در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی


مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی بین المللی سازی فعالیت شرکت های مستقر در این مرکز را از برنامه های آن دانست و گفت: برای این منظور در حال راه اندازی کریدور صادرات خدمات و محصولات هستیم.

- مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی بین المللی سازی فعالیت شرکت های مستقر در این مرکز را از برنامه های آن دانست و گفت: برای این منظور در حال راه اندازی کریدور صادرات خدمات و محصولات هستیم.

سید حسین لواسانی، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی در سال 1396 موفق به اخذ مجوز شده و دو زیرساخت در مجموعه های کرج و تهران برای مرکز رشد ایجاد شده است، افزود: در حال حاضر 103 شرکت فناور در این دو مجموعه مستقر شده اند و از این تعداد، دانش بنیانی 15 شرکت احراز شده است.

وی بین المللی کردن واحدهای فناور مستقر در این مرکز رشد را از برنامه های آن دانست و اظهار کرد: برای این منظور اقدام به ایجاد اتاق فکر با حضور متخصصان برجسته حوزه های نوآوری کردیم.

این اتاق فکر به تیم های فناور و شرکت های دانش بنیان، مشاوره های تخصصی ارائه می دهد.

لواسانی خاطر نشان کرد: در این راستا در این مرکز رشد به دنبال ایجاد کریدور ارتباطی با کشورهای آسیایی میانه و همسایه هستیم تا محصولات و خدمات شرکت ها را در قالب صادرات و یا اجرای پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کریدور صادرات در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی

ایجاد کریدور صادرات در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی