مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-11سياسي

رویکرد مثبتی باید نسبت به برنامه های مردمی داشت


رییس شورای شهر زنجان با اشاره به حواشی جشن غدیر در زنجان و با بیان اینکه برنامه عید غدیر یکی از برنامه هایی بود که توسط مردم برگزار شد، گفت: باید رویکرد مثبتی نسبت به برنامه هایی که توسط مردم برگزار می شود وجود داشته باشد و هر برنامه ای ممکن است دارای نقاط ضعف و قوت باشد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای شهر زنجان با اشاره به حواشی جشن غدیر در زنجان و با بیان اینکه برنامه عید غدیر یکی از برنامه هایی بود که توسط مردم برگزار شد، گفت: باید رویکرد مثبتی نسبت به برنامه هایی که توسط مردم برگزار می شود وجود داشته باشد و هر برنامه ای ممکن است دارای نقاط ضعف و قوت باشد.

مجید ناصحی مقدم ظهر امروز (20 تیر ماه) در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های مختلف سمن ها و مجموعه ها که به شهرداری ارائه می شود متناسب با سیاست های شورا و شهرداری مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار کرد: این برنامه ها در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و رد یا تایید می شود.

وی با بیان اینکه دو شیوه برای حمایت از این برنامه ها وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این شیوه ها مشارکت در تهیه اقلام و محل و دیگری نیز مساعدت مالی است .

این عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه هر درخواستی شهرداری داشته باشد لایحه می دهد و این لایحه برای رد یا تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مثبتی باید نسبت به برنامه های مردمی داشت

رویکرد مثبتی باید نسبت به برنامه های مردمی داشت