مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-24حوادث

افزایش آمار غرق شدگی در اصفهان / دریک روز 4 نفر غرق شدند


رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: روز گذشته 4 نفر جان خود را به علت غرق شدگی در حاشیه رودخانه زاینده رود از دست دادند و شاهد افزایش آمار غرق شدگی در استان هستیم.

- فرهاد حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو مرد 22 و 61 ساله نیز در حوادث روز گذشته پس از غرق شدگی، خدمات امدادی اورژانس جاده ای پیش بیمارستانی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: درسال 1401، در مجموع 81 نفر در استان اصفهان دچار غرق شدگی شدند و از این تعداد 33 نفر جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: افراد مناطق ایمن سازی شده را برای شنا انتخاب کنند و از شنا در استخرهای کشاورزی، کانال های آب و حاشیه رودخانه بپرهیزند، به توصیه های ایمنی توجه کافی داشته باشند و از بروز حوادث غرق شدگی پیشگیری کنند.

وی به اشاره به خطر غرق شدگی کودکان حتی در آب های کم عمق، اظهار کرد: از مردم عزیز درخواست داریم در تفریحات خود بیشتر مراقب کودکان باشند.

به دلیل قد کوتاه و جثه کوچک، کودکان بیشتر در معرض غرق شدگی حتی در آب های کم عمق قرار دارند و برای حفظ ایمنی، آنها را از اطراف استخرها، دریاچه ها و رودخانه دور نگه دارند.

حیدری ادامه داد: مردم به یاد داشته باشند درصورت بروز حادثه، بلافاصله با شماره 115 تماس گرفته و ضمن ارائه شرح حال صحیح به کارشناسان اورژانس، درخواست کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار غرق شدگی در اصفهان / دریک روز 4 نفر غرق شدند

افزایش آمار غرق شدگی در اصفهان / دریک روز 4 نفر غرق شدند