مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-11اقتصادي

خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود


وزیر اقتصاد با بیان اینکه مولدسازی به مثابه خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود است، گفت: اگر در سالهای قبل شفاف سازی صورت می گرفت هم اکنون میراث دار بی اعتمادی نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احسان خاندوزی امروز در آیین رونمایی از تالار مولدسازی دارایی های دولت اظهار داشت: اساساً در وزارت اقتصاد بخش اصلی تمرکز خود را روی چند پروژه تحولی ماندگار قرار دادیم که همه انها در راستای هدف گذاری تحولی بود که رییس جمهور از ما خواسته بود آنها را به پیش ببریم.

از جمله آنها می توان به ابرپروژه مجوزهای کسب و کارها، شفافیت مالی و بودجه ای شرکت ها و بانک های دولتی، اصل نقش آفرینی دولت در اداره دارایی ها و اموال کشور که در ذیل این محور پروژه مدیریت دارایی های دولت و به سازی آنها است، اشاره کرد.

وی گفت: امروز از رویکرد صرفاً اطلاعی و سامانه ایجاد کردن برای شناسنامه دار کردن دارایی های دولت به یک درجه بالاتری یعنی رویکرد فعالانه در استفاده بهینه و بازدهی و بهره وری از این دارایی ها رسیده ایم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه امیدواریم به ریل های جدی اقتصاد ایران برسیم، افزود: با میلیاردر ذاقه نشین به نام دولت مواجه هستیم که علی رغم داشتن دارایی های زیاد اعم از املاک و مستعلات و سهام اما در پیشرفت و توسعه کشور و عمران و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود

خروج املاک باارزش دولت از زندان نامشهود