مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-04اقتصادي

دعوت از فناوران برای طراحی و ساخت دکل های حفاری آب های کم عمق


به منظور تجهیز کشور به طراحی، ساخت و بهره برداری از دکل های حفاری آب های کم عمق، چالش فناورانه ای از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری منتشر شد.

- به منظور تجهیز کشور به طراحی، ساخت و بهره برداری از دکل های حفاری آب های کم عمق، چالش فناورانه ای از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ستاد نانو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی نفت ایران به منظور ارتقاء تاب آوری ملی، رقابت پذیری بین المللی، کاهش ارزبری و همچنین بهره مندی از ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری، چالشی با عنوان طراحی، ساخت و بهره برداری از دکل های حفاری آب های کم عمق را مطرح کرده و از طرح های فناورانه و نوآورانه در این زمینه حمایت می کند و در این راستا از نخبگان، صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و فناور کشور دعوت می شود تا طرح های خود را با توجه به شرح نیازمندی و الزامات مطرح شده از طریق سایت Innoten.

ir ارسال کنند.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نفت و گاز در جهان است و بخشی از ذخایر نفت و گاز ایران در آب های کم عمق قرار دارند.

حفاری چاه های جدید و تعمیر چاه های موجود در نواحی ساحلی یا نزدیک به ساحل که عمق آب کم (Shallow Water) یا حتی بسیار کم (Ultra-Shallow Water) است که مستلزم دستیابی به فناوری طراحی و ساخت دکل حفاری پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از فناوران برای طراحی و ساخت دکل های حفاری آب های کم عمق

دعوت از فناوران برای طراحی و ساخت دکل های حفاری آب های کم عمق