مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-11بين الملل

پاسخ قاطع لبنان به درخواست رژیم صهیونیستی برای برچیدن چادر های حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال «ارودو لازارو» فرمانده یونیفل (نیرو های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان) در رأس هیئتی در بیروت با «نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت موقت لبنان و «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه این دولت دیدار و گفتگو کرد.

- وزیر خارجه دولت موقت لبنان در پاسخ به درخواست رژیم اشغالگر برای برچیدن چادر های حزب الله در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی تاکید کرد که اسراییلی ها باید به طور کامل از روستای مرزی الغجر که جزیی از خاک لبنان است عقب نشینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال ارودو لازارو فرمانده یونیفل (نیرو های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان) در رأس هیئتی در بیروت با نجیب میقاتی نخست وزیر دولت موقت لبنان و عبدالله بوحبیب وزیر خارجه این دولت دیدار و گفتگو کرد.

بوحبیب بعد از این دیدار اعلام کرد که درباره وضعیت امنیتی جنوب مذاکراتی صورت گرفت و درخواست طرف اسراییلی مبنی بر برچیدن چادر به ما منتقل شد.

پاسخ ما این بود که ما نیز می خواهیم آن ها از شمال [منطقه]الغجر که خاک لبنان است، عقب نشینی کنند.

ما 18 مورد تجاوز اسراییل را در مناطق مرزی ثبت کردیم .

پیش از این نبیه بری رییس پارلمان لبنان با حمایت از اقدام هوشمندانه حزب الله در استقرار چادر هایی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع لبنان به درخواست رژیم صهیونیستی برای برچیدن چادر های حزب الله

پاسخ قاطع لبنان به درخواست رژیم صهیونیستی برای برچیدن چادر های حزب الله