مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-22ورزشي

برگزاری جشن وصال در استان همدان/ از خبرنگار خبرگزاری مهر تقدیر شد


همزمان با هفته ازدواج، جشن وصال در استان همدان با شعار «آسان و آسانی» برگزار و از «شکیبا کولیوند»؛ خبرنگار خبرگزاری مهر به عنوان فعال رسانه ای در حوزه «ازدواج و خانواده» تقدیر شد.

- همدان- همزمان با هفته ازدواج، جشن وصال در استان همدان با شعار آسان و آسانی برگزار و از شکیبا کولیوند ؛ خبرنگار خبرگزاری مهر به عنوان فعال رسانه ای در حوزه ازدواج و خانواده تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن وصال با هدف ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان، با شعار آسان و آسانی شامگاه چهارشنبه در سالن همایش های غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین و فعالین سازمان های مردم نهاد، اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد و دیگر مسئولین برگزار شد، در حوزه رسانه از دو فعال رسانه ای حوزه ازدواج و خانواده ، خانم ها شکیبا کولیوند از خبرگزاری مهر و زهره عباسی از خبرگزاری فارس تقدیر شد.

گفتنی است؛ در این مراسم خطبه عقد دو جوان همدانی با مهریه پایین قرائت و از خیرین ازدواج، فعالین رسانه ای حوزه ازدواج و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن وصال در استان همدان/ از خبرنگار خبرگزاری مهر تقدیر شد

برگزاری جشن وصال در استان همدان/ از خبرنگار خبرگزاری مهر تقدیر شد