مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-14سياسي

تبلیغ دینی در دوره پسااینترنت و هوش مصنوعی اهمیت بیشتری دارد


به دلیل اینکه در یک دوره تغییرات علمی با انواع و اقسام انتقال پیام مواجه هستیم از تلویزیون و ماهواره گرفته تا اینترنت و پسااینترنت و هوش مصنوعی اهمیت تبلیغات دینی بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام محمدحسین رمضانی امام جمعه خوروبیابانک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمع کثیری از مبلغین جوان، اظهار کرد: بیانات رهبری در این دیدار نقشه راهی برای حوزه های علمیه و خصوصاً مبلغان است که ایشان تأکید کردند که نگاه رایج در حوزه های علمیه باید تبلیغ محور باشد نه اینکه رسیدن به مقامات علمی در اولویت باشد.

وی افزود: در دوره ای که حکومت و ساختار آن تحت محتوای اسلامی است، تبعاً دشمنی ها به این علت زیاد می شود و تبلیغ دین اهمیت مضاعفی پیدا می کند به این دلیل که در نظام اسلامی پایه های قوام این نظام مردم هستند یعنی اگر این مردم با نظام نباشند نظامی هم نخواهد بود.

رمضانی تصریح کرد: به دلیل اینکه در یک دوره تغییرات علمی با انواع و اقسام انتقال پیام مواجه هستیم از تلویزیون و ماهواره گرفته تا اینترنت و پسااینترنت و هوش مصنوعی اهمیت تبلیغات دینی بیشتر شده است.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به خانواده ها متذکر شدند که در این آشفته بازار صداهای مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دینی در دوره پسااینترنت و هوش مصنوعی اهمیت بیشتری دارد

تبلیغ دینی در دوره پسااینترنت و هوش مصنوعی اهمیت بیشتری دارد