مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-28سياسي

احکام تجارت به اصناف و بازاریان آموزش داده شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئله آشنایی با احکام تجارت و بازار بسیار مهم است باید این احکام به بازاریان آموزش داده شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئله آشنایی با احکام تجارت و بازار بسیار مهم است باید این احکام به بازاریان آموزش داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی هفتم تیرماه در مراسم روز ملی اصناف که در سالن جلسات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، افزود: مباحث عدالت مالیاتی باید رعایت شود در بحث مالیات با مشکلاتی مواجه هستیم که باید با طرح و برنامه جدیدی در خصوص اخذ مالیات تدوین شود تا اجحافی در اخذ مالیات صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه یک چهارم مردم کشور را اصناف تشکیل داده اند، تصریح کرد: اصناف از دیرباز از اقشار متمدن و پشتیبان بوده اند و این مسئله در مباحث قبل و بعد انقلاب کاملاً مشهود است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه اصناف از تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر کشور، اصناف و بازاریان بودند که اغتشاشگران و دشمنان را ناامید کردند و مقابل آنها ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطر نشان کرد: اصناف پشتیبان مباحث دینی و مذهبی بوده و هستند و حوزه علمیه با اصناف رابطه مطلوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام تجارت به اصناف و بازاریان آموزش داده شود

احکام تجارت به اصناف و بازاریان آموزش داده شود