مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-25سياسي

تمامی طرح های جهاددانشگاهی باید پیوست فرهنگی داشته باشد


رییس جهاددانشگاهی در هفتادویکمین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی تاکید کرد: تمامی طرح های این نهاد باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

- رییس جهاددانشگاهی در هفتادویکمین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی تاکید کرد: تمامی طرح های این نهاد باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسلمی نایینی، رییس شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی در این جلسه که در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا کارگروهی در جهاددانشگاهی در خصوص فلسفه علم و فناوری مشغول فعالیت هستند و می بایست مرکزی نیز در حوزه پژوهشی ایجاد شود تا روی این موضوع فعالیت کند.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به این که امروزه شاهد ارتباط مناسبی بین استاد و دانشجو نیستم، افزود: متأسفانه در سال های اخیر به طور ملموس شاهد اثربخشی فعالیت اکثر مراکز نوع ب تاسیس شده در واحدهای جهاددانشگاهی نبودیم و یکی از مهمترین وظایف شورای نظارت و گسترش رصد این مراکز است.

در این جلسه دکتر کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و نایب رییس شورا به بیان مأموریت های معاونت فرهنگی در دوره جدید تحول کیفی و کمی فعالیت های این نهاد پرداخت.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مراکز نوع ب را به عنوان ابزار بازآرایی و بازارسازی فرهنگی در اجرای طرح های گزین فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی طرح های جهاددانشگاهی باید پیوست فرهنگی داشته باشد

تمامی طرح های جهاددانشگاهی باید پیوست فرهنگی داشته باشد