مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-24ورزشي

پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای چوگان و وضعیت مبهم متقاضیان ریاست


نام نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نام نویسی از کاندیداهای احراز پست ریاست و همچنین اعضای هیات رییسه فدراسیون چوگان که از 20 خرداد آغاز شد پس از طی شدن 10 روز مهلت کاری چهارشنبه گذشته (31 خرداد) به پایان رسید اما هنوز مشخص نیست طی این مدت چه تعداد نفر با چه هویتی برای حضور در انتخابات پیش رو نام نویسی کرده اند.

عبدالله موذن زاده کلور دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: نام نویسی از کاندیداها تمام شده است و پرونده آنها باید پیش از ارسال به وزارت ورزش در دبیرخانه مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که در مجموع چند نفر برای حضور در انتخابات نام نویسی کردند؟ خاطرنشان کرد: هفت، هشت نفر فرم ثبت نام را دریافت، تکمیل و ارائه کرده اند.

نمی توانم در این زمینه پاسخ دقیقی بدهم چراکه در مرحله بررسی هستیم و از طرفی شاید برخی قصد تجدید نظر و مثلاً انصراف داشته باشند.

تا نهایی شدن پرونده اطلاعاتی در مورد کاندیداها ارائه نمی شود.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون چوگان تاکید کرد: پرونده کاندیداها باید در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بررسی تا تایید صلاحیت مدیریتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای چوگان و وضعیت مبهم متقاضیان ریاست

پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای چوگان و وضعیت مبهم متقاضیان ریاست