مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:102023-07-09سياسي

نامه تغییر استاندار قزوین بدون اطلاع مجمع نمایندگان بود


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به ارسال نامه یکی از نمایندگان برای معرفی جایگزین برای استاندار قزوین گفت: این نامه بدون هماهنگی همه اعضای مجمع نمایندگان بود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی عصر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با بیان اینکه امروز استان قزوین به پایتخت پروژه های سلامت در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: بیش از 80 پروژه عمرانی در حوزه سلامت در استان قزوین در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب مجلس شورای اسلامی تصویب طرح جوانی جمعیت بود، افزود: با اجرای این طرح بیش از 730 هزار وام و بیش از 400 هزار خودرو به مادران واجد شرایط این طرح پرداخت شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه خوابگاه متأهلین نیز که یکی از اقدامات خوب مجلس بود متأسفانه عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری کند و ضعیف بوده است.

این مسئول با اشاره به ارسال لایحه عفاف و حجاب به مجلس ادامه داد: این لایحه از سوی دولت ارسال شده اما علی رغم اینکه یک بار خواهان اصلاحات در آن بودیم اما متأسفانه تغییرات صورت گرفته در آن راضی کننده نیست و باید بپذیریم آوار لایحه ای که به دولت مرتبط است بر سر مجلس خراب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه تغییر استاندار قزوین بدون اطلاع مجمع نمایندگان بود

نامه تغییر استاندار قزوین بدون اطلاع مجمع نمایندگان بود